我磕爆炎恋!🍠🍡 本人单方面宣布!蜜璃酱是大哥的女人!
Super Psycho Love - Simon Curtis

在食用本人的鼬樱血车时,

请务必听这首来自天堂的赞美之歌。


Pull me off to darkened corners

把我拉进黑暗的角落,

Where all other eyes avoid us

在那其他人躲闪的眼光中,

Tell me how I mesmerize you

告诉我我是如何迷惑了你,

I love you and despise you

我爱你,并且轻视你,

Back to the crowd where you ignore me

我消失在人群之中你毫不知觉,

Bedroom eyes to those before me

在我之前你又传达过多少暧昧的眼神,

How am I supposed to handle

我又该如何去把握,

Lit the fuse and missed the candle

点燃导火索,熄灭蜡烛,

Damn, if you wanna let me go,

该死,如果你真的想让我走,

Baby please just let me know,

亲爱的,你就尽管开口告诉我,

You're not gonna get away with,

我不会让你这么轻易地逃脱,

Leading me on,

随便引诱我的后果,


Aim, pull the trigger

瞄准 ,扣动板机

Feel the pain getting bigger

感觉疼痛更加剧烈,

Go insane from the bitter feeling

苦涩渐入癫狂,

Trippin' super psycho love

在这极度病态的爱里疯狂


评论(10)
热度(24)
© 忌廉起司 | Powered by LOFTER
回到顶部 ∧